Długie lata działania przemysłu marketingowego utarły miarodajne dosyć złudne przekonania wśród menadżerów oraz prezesów, osób w największym stopniu wpływowych w korporacjach płacących obszerne finanse za przygotowanie oraz realizowanie konkretnych projektów reklamowych. Kiedy obszerna korporacja oddaje swoje marketingowe zaplecze w ręce firmy trzeciej, oczekuje kompleksowego przygotowania całości - inaczej również napisania strategii, scenariusza do reklamy. Cała produkcja gadżetów rodzaju ZAWIESZKA to dosyć miły moment pracy firmy reklamowej, w czasie której wolno wytworzyć ciekawe breloki i zaznajomić dużo wybitnych osób zaangażowanych w reklamowanie danej marki i jej towarów. O dużo mniej przyjemne jest natomiast w następnej kolejności dla samej korporacji ogłaszającej się w telewizji płacić za czas antenowy oraz cały proces produkcyjny. Dzisiaj w związku z tym coraz większe gadżety, nieraz również te, które w ogóle wyprowadziły marketing na gigantyczne wody, odwracają się od telewizji oraz kosztownych reklam w niej. W miejsce tego coraz odważniej sięgają po perspektywiczny elektronowy marketing i breloki.
Reklama na breloku
niedziela, 15 maja 2016
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz