Reklama na breloku

niedziela, 15 maja 2016

Długie lata działania przemysłu marketingowego utarły miarodajne dosyć złudne przekonania wśród menadżerów oraz prezesów, osób w największym stopniu wpływowych w korporacjach płacących obszerne finanse za przygotowanie oraz realizowanie konkretnych projektów reklamowych. Kiedy obszerna korporacja oddaje swoje marketingowe zaplecze w ręce firmy trzeciej, oczekuje kompleksowego przygotowania całości - inaczej również napisania strategii, scenariusza do reklamy. Cała produkcja gadżetów rodzaju ZAWIESZKA to dosyć miły moment pracy firmy reklamowej, w czasie której wolno wytworzyć ciekawe breloki i zaznajomić dużo wybitnych osób zaangażowanych w reklamowanie danej marki i jej towarów. O dużo mniej przyjemne jest natomiast w następnej kolejności dla samej korporacji ogłaszającej się w telewizji płacić za czas antenowy oraz cały proces produkcyjny. Dzisiaj w związku z tym coraz większe gadżety, nieraz również te, które w ogóle wyprowadziły marketing na gigantyczne wody, odwracają się od telewizji oraz kosztownych reklam w niej. W miejsce tego coraz odważniej sięgają po perspektywiczny elektronowy marketing i breloki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Copyright © 2015 Finanse247 - biznes, finanse
Design By Herdiansyah Hamzah